Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі виявлення будь-яких пошкоджень Вам необхідно: - спільно з представником транспортної компанії зробити фотографії цих ушкоджень; - заповнити відповідний документ «Акт прийому-передачі»; - оформити «Претензію» або відмовитися від замовлення; - обов'язково зв'язатися з нами - менеджер проконсультує і підкаже, як правильно вирішити виниклу проблему. Повну відповідальність за збереження і цілісність Вашого замовлення при доставці несе транспортна компанія. Всі поставки страхуються. Підписуйте документ про прийняття доставки тільки після того, як повною мірою упевнитися в належному качествеи стані доставленого замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.